4 Şubat 2009 Çarşamba

Yazmak üstüne...

Bu aralar herkes yazmak veya yazmamak üstüne bişeyler karalıyor; yazdıkça yaşadığından bahsedenlerden tut, yazmayınca nefes alamadıklarını söyleyenlere kadar. Bunun gibi birçok bahane var ama hepsinin vermek istediği mesaj aynı. Kimisi ise yazmıyacakmış ama dayanamamış ondan yazmış felan fişmekan...
Bende yazmayacağım dedim geçen bir gün, kafam attı işte birine birilerine, dedim yazmıyacağım... Aslında herşey çok güzeldi, nefes filan da alıyordum gayet güzel ama gelgelim içimdeki şu lanet olası obsesif kompülsif denen melet beni yine yazmaya çağırdı, duramadım işte... Neden yazdığımı anlayabiliyorum artık; benim için yazmak bir takıntı...
Ocakta yemek unutmuş gibi bir his duyar ya insan yada evden çıkarken kapıyı kilitleyip kitlemediğinden emin olmassında defalarca geri dönüp kapıyı kontrol edersin işte öyle birşey işte, sanırım biraz paranoyakça bir durum bu zaten tıp dünyasıda hastalık olarak nitelendiriyor...
neyse çok uzatmaya gerek yok saçma bir konuydu yazmayı unuttummu ne?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder