2 Nisan 2009 Perşembe

Anafranil

Bir iki gün önce kitapların bulunduğu dolabı karıştırırken eski bir dosta rasladım yine, tanıdık bir görüntü işte bildik, eski ... Aslında dost mu düşman mı tam karar verebilmiş değilim hala çünkü daha çok kötü anılarımız oldu beraberken pek çoğu hatırlamak istemediğim. Aslında hatırladığım iyi şeyler de yok değil hayat kurtaracak kadar güzel sayesinde...

Belki dikkatsizlik sorunu için gittim doktorun yazdığı bir ilaçtı ama aynı zamana denk gelen kötü olayların geçiştirilmesinde de iş yaramıştı. Unutmak için birebir diyebilirim pek çok şeyi ve umursamamak için ne varsa... Aslında işe yaramaktan daha çok yan etkisi vardı ama verdiği yalancı mutluluğu özledim belki de. Bu nedenle son kalan bir tanenin yarısını içtim yine...

Son bir iki gündür ruh gibiyim bu nedenle iştahım yok, belkide en iyi yanı bu ilacın ama içimdeki dayanılmaz susuzluk hissi o kadar su içmeme rağmen geçmiyor buna dayanmak oldukça güç. Ve bazen verdiği panik hissinide saymazsak, sürekli meydana getirdiği uyku hali iyi sayılabilir...

Herneyse şimdi tekrar anladımki pek bi işe yaramıyormuş aslında sen istemedikçe hiç birşey düzelmiyor sen değişmedikten sonra kim düzeltebilir hayatı ki...

4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. yazınızı gorunce yazmak ıstedım kardesım. ben 20 yasındayım.. 2005-2008 pskioljk tedavi gordum.
    Risperdal + anafranil kullandım. Sabah 1 akşam 1. Topalm 4 ilaç..
    O mutluluk dedgınz şeyi 3 yıl boyunca hiç tatmadım. Her gece karabasan görmek sürekli uyumak zor..
    Bu ilaçarı kullanmak gerçekten işe yaramıyor.Hayatımı mahvettı bende davranıs bozuklugu vardı. Saç koparma sureklı saclarımla oynar koparırdım.
    Belirgin hle gelmişti.
    yne karabasın geldgı bırgun hepsini aldım balkondan asagı attıım..
    Ve kendı tedavıme basladım zor oldu ama bitti.
    Bir müslümanın kullanacagı ılaçlar degıl bunlar. Sosyal yasam adına hçbirşey brakmyor ınsanda..

    YanıtlaSil
  3. Aslında yaratılan her varlık kendi kendini tedavi edebilme gücünme sahipmiş biliyormusunuz o nedenle doktorda sensin ilaçta...

    YanıtlaSil
  4. bu ilacı obsesif tedavisi için kullanıyorum.
    mahvoldu hayatım bu hastalık yüzünden.
    iyileşirsem ve hayatımı toplarsam eskisi gibi
    size yazarım. ugly.nin söyledigi gibi.
    Aslında yaratılan her varlık kendi kendini tedavi edebilme gücüne sahiptir. doktorda biziz ilaçta ;)

    YanıtlaSil