15 Aralık 2008 Pazartesi

Bedel

Şu hayatta her güzel şeyin bir bedeli var sevginin bile...
Her güzel şey için bir bedel istenir şu hayatta evet bazı şeyler vardır şu hayatta para ile mal ile ölçülemez ama bedeli vardır herşeyin....
Her güzel şey için bir bedel istedi benden insanlar ömrüm boyunca, bir bedel ödemediklerim işe yaramaz şeylerdi kolay kazanılan kolay şeylerdi, kolayca gittiler.
Ve bende bedeller istedim elimde olan güzel şeyler için kimi verdi bedelini kimi korktu kaçtı ödemekten oysa vardır bir faturası güzelliklerin.. Kimileri ise hırsız çıktılar ama çaldırmadım kimseye herşeyi hırsız işte alsada bazı şeyleri hepsini götüeremiyor .Evet veren zaten verirdi önemli olan bedel istemeyeni bulmaktı kabul eden böylede kabul ederdi ama Yaradan bile bir bedel istedikten sonra verdiklerine sahipsiz olmayan bunca şeye bedel istememek haksızlık olurdu. Hem kötü bedeller istenmedi hiç kimseden hep iyi olması içindi isteyenin pek çoğu göremedi güzelliğini güzellik sahibinin bazıları ise vermekten korktu. Ben ödemeye hazırdım bedelini hazırdım tüm herşeyin ama buna bile razı olmadı kimse zaten herşey karşılıklı olmalıydı ama olmadı bedel vermek istemeyen elindekini zayi etti boş işlerde kullandı belkide şimdi gidenin yasını tutuyor...
Giden herşey tekrar kazanılamaz bir ömür kazanılan bir anda yitirilirse yanlış yerlerde belkide tekrar bulunamaz...

09.04.2008

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder