15 Aralık 2008 Pazartesi

Boş işler

Gülen gözlerle bakmak isterdim hayata, her zaman olmasa bile arada sırada mutlu olmayı ve göz yaşı değil de senin kokun olsun isterdim yastığımda her sabah… Binlerce kez denememe rağmen olmadı işte olmuyor sen yokken. Sen olmayınca hep bir şeyler eksik şu dünyada güneş yok, su yok, toprak yok ve bunlar olmayınca hayatta yok…

Bardağın dolu tarafını görmek gerekir şu hayatta ama bardağın dolu tarafı sensin sende yoksun şimdi o zaman şu hayat bir bardak gibi bomboş anlamsız…

Ne zaman böyle yalnız kalsam seni düşünürüm eski zamanlar gelir aklıma, eski anılara dalar giderim… Oturup bir köşeye her şarkıya seni yüklerim bazen acımasızlığını, vicdansızlığını bazen gözlerini bazen…

Biliyor musun seni düşünmek o kadar güzel ki ne zaman aklıma düşsen o an mutlu oluyorum ama yanımda olmadığını düşününce bitiveriyor kısacık mutluluğum yerini yine o karamsarlığa bırakıyor. Bazen nefret etsem de senden bitiveriyor bi anda bütün kin yine seni sevmeye başlıyorum yine senle dolduruyorum içimi.

29.06.2008

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder