15 Aralık 2008 Pazartesi

Kuru laf kalabalığı

Bazen kızar gibi görünsemde pek çoğuna gülerek geçiyorum insanların yaptıklarına. Çünkü gözümde hiç değerleri yok... O nedenle kulak asmak ne kadar faydasız ne kadar anlamsız.
Bazen birisinden birşey istiyorum samimiyetine dayanarak, ama verdiği cevap o kadar ilginçki; "ne gerek var ne yapacakasın veya tam tersi ne yapacağım" ve ekleniyor senden kıskanıyor veya çekiniyor değilim ama olmaz.. Bilmiyorum, galiba ben insanlara güven vermiyorum veya başka birşeyler var benim görmediğim. İstenen şeye bağlıdır aslında verilen cevap, ben kötü bişeyde istemem iyilikten başka. neyse istemiyorum artık al senin olsun...
Ve başkaları ile aynı kefeye konulmak rahatsız ediyor beni, her insan kendini özel hisseder evet benim bile böyle hissettiğim doğru , ben kendimi yükseklerdede görmüyorum ama birilerine bişeyler için emek veripte başka birilerinin daha iyi olduklarını düşünülmesi büyük haksızlık gibi geliyor. Ona bile o diyerek beni kastedmeleri ağrıma gidiyor..Ve işte böyle bazen bir söz bile bitiriyor insan herşeyi o nedenle kimse benim kötü olduğumu düşünmesin ben kim ne yapıyorsa söylüyorsa onun karşılığı olarak öyle davranıyorum. Yalancı gülüşler boş sözler bana anlamsız geldiğinden böyleyim işte içim nasılsa dışımda öyle. kimseye istemediğim halde iyi görünemem...
İnsanların samimiyetine inanmak her geçen gün dahada zorlaşıyor bazen yüzlerine bakarak anlayabildiğimi sanıyorum ne olup olmadıklarını faka çoğu kez sanmaktan öte geçmiyor. Hani tanımadığım birinin kötü olduğunu düşünmüyorum ama öyle güvenmemek lazım her insana boşuna dememişler çiğ süt emmiş diye.
Bazen hayat mecbur bırakıyor tehlikeye atılmaya risk almaya herşeyin daha güzel olması umuduyla. İşte o zaman şüphede olsa bazı şeyleri yapmak zorunda olmanın verdiği güvensizlik duygusunda çırpınmaya hatta boğulma ihtimaline ragmen, sonuçlarının iyi olması umudunu taşımak bile güzel. Yeni birşeyler yapmaya başlamak çoğu kez heyecan verir böyle ama bir süre sonra monotonlaşmaya başlıyacağını düşünüyorum ama her istenmeyen şey gibi olacağını bilipte istemediğinden insanın düşünmek istemediği birşey.
Böyle işte yaptığım tüm hataları biliyorum ve birçok ppişmanlıklarım var ama tüm bunların benim olduğunu bilmek bir nebze azaltıyor üzüntülerimi. Her geçen gün daha iyi olmak umudunu taşıyorum yarın daha güzel olacak...

01.03.2008

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder