15 Aralık 2008 Pazartesi

Mektup

Bugün içimde ne varsa sana ait; hepsini beyaz bir kağıda yazıp bir şişe içinde denize bıraktım. Bilmeden sana ulaşıp ulaşmayacağını, hiç düşünmeden kötü ihtimalleri sadece içimdeki güzel umutları koyup sımsıkı kapadım boş şişeyi. Ve belki de gerçekleşmesi mümkün olamayan bir hayal olsan da elimden tek gelen bu; çünkü ıssız bir adadayım, hiç olmadığım kadar yalnızım...

Yeni bir sayfadan bakıyorum sana; şimdiye kadar tüm yazılanları bir kenara bırakıp sadece seni yaşamayı umuyorum. İlk olmasan bile son olmanın ihtimalleri üzerine düşünüp saatlerce yüzde bilmem kaç şanslar verip duruyorum kendime. Ama yinede şarkıda da dediği gibi en kötü ihtimalle sen beni bu halde bırakıp gitmezsin diye umuyorum..

Şimdilik bir hayalsin gerçekleşip gerçekleşmeyeceğini merakla beklediğim ve zaman geçtikçe içimdeki bu belirsizlik; sessizliğin verdiği huzursuzluk ile gittikçe sıkıntı vermekte. Fırtınanın en yakın olduğu zaman denizin en sakin olduğu zamandır der denizciler bu nedenle belki bir hareket olsa bu huzursuz sessizliği dağıtacak ve bendeki bu fırtına korkusu yerini umuda bırakacak. Meraktayım ne olacak diye bekliyorum mektuplar yazıyorum sadece denize emanet edebildiğim doğrudan sana veremediğim şişeler içine sadece mektupları değil umutlarımı koyuyorum belki bir gün gelsen sahile biriken binlerce şişe sadece birine bakmanla anlatacak içindekilerle sana neler beslediğimi.

Nereye kadar sürecek bu bekleyiş bilmiyorum; bilmediğim o kadar çok şey var ki şu hayata bazen bu nedenle o kadar çaresiz hissediyorum ki kendimi; yalnız hissetmem bu nedenle bu kadar buralarda korkularımda bu yüzden.

Umuyorum bu belirsiz bekleyiş çok fazla sürmez ama sonucu ne olursa olsun hayat devam ediyor; her şeyin hayırlısı; her işte bir hayır vardır demiş büyüklerimiz...


21.04.2008

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder