15 Aralık 2008 Pazartesi

Sevemez kimse seni

Sevemez Kimse Seni

Sevemez kimse seni
Benim sevdiğim kadar
Sevgilim sen olmasan
Yaşamak neye yarar

Hergün seni düşünür
Heran seni yaşarım
Seni sevmekden değil
Kaybetmekden korkarım

Birgün beni unutur
Başkalarına bakma
Birazcık sevgin varsa
Beni yanlız bırakma

Hergün seni düşünür
Heran seni yaşarım
Seni sevmekden degil
Kaybetmekden korkarım



Hiç kimsenin seni sevemediğini düşünmek benden daha fazla; bazen haksızlık gibi geliyor sana karşı.
Çünkü ne yaptım diye düşünüyorum senin için, ne verdim sana... Belki dağları delemedim ama yollar aşıp geldim sana.
Belki katır yükü altınlarım yok ama sözlerim var sana ve tertemiz bir sevgi var burada hiç kirlenmemiş. Bu dünyaya ait hiç vaadde
bulamam sana verebileceğim geleceğe ait ama diyebilirim bir ömür boyu sevebilirim seni ve eğer gelirsen bu kalbe
bir başka isim olmayacak bende ve bu yürek senden başka biri için atmatacak. Sana seninle yaşlanabilmeyi vaat edebilrim birde ekmeğimi
paylaçabilmeyi...
Tarifine lisanım yetmişyor içimden geçenlerin ne söylesem ne desem bilemiyorum aslında söylecek o kadar söz varki ama söyleyemiyorum
çünkü çok uzaklardasın ama ne kadar uzak olsanda bir o kadar yakınsın. Gönlümden ırak düşemedin gözümden ırak düşsende...

Şimdi yine beklemelerdeyim hiç bitmeycek bir nöbet gibi ağır ağır geçiyor zaman; umutla beklemek var şimdilerde ama git gide tükenmekte umut...
Ama yine hala içimde bir düşünce var her işte bir hayır vardır belki bu işte herşey sensin neyse hayrolsun...


25.04.2008

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder