15 Aralık 2008 Pazartesi

Senden çok var

Senden çok var;
yabancı gelmiyor bu sözler bir çok kişi gibi banada; yakın zamanda dilime dolanan bir şarkının sözleri işte. Öyle anlamsızca söylemişimdir ama şimdi birden anlam kazanmaya başladı nedenmi ?
Kaç kez demişsizdir birisine senden çok var diye ben hatırlamıyorum söylediğimi; sanırım hiç kimseye böyle bişey demedim ama neden? galiba çok fazla değer vermişim gereğinden fazla birilerineki dememişim. Galiba dediğime bakmayın öyle zayıf bir hafızam yoktur sadece işime gelmediği zaman unutur gibi yapıyorum... Söylemedim evet.
Peki bu bundan sonra söyleyemeyeceğim anlamınamı geliyor. HAYIR.....
Evet ne dediğini bilmeyen, genelde boş boş konuşan fakat kendine göre asla boş işlerle işi olmayan, ne için yaşadığı belli olmayan, görünüşte populer fakat içi boş bir çok insan var. Ve bunların ortak bir derdi var yaşamdan zevk alamamak gibi; ne yani hayatın bütün dertleri sevinçleri bittimi, uğraşacak hiç birşey kalmadı anlayamıyorum. Sanırım bu bir dert değilde ortak bir gaye olmuş...Bunlardan çok var evet hemde o kadar çok varki topu beş para etmiyor.
Şimdi nerden çıktı bu ? Yine o şarkı geldi kulağıma ve eski hatıralar canlandı gözümün önüne o an bir şimşek çaktı beynimde... Senden çok varmış be hem bir değil iki değil topu bin para... Sen derken bir zata değil sözlerim bir çok kişiye bu bilinmeli ama....
Hadi iyi geceler
rahatladım beeeeeeeeeeeeee
Yaşasın pozitif düşünce
:)
Senden çok var....

25.12.2007

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder