15 Aralık 2008 Pazartesi

Dertlerim ile mutluyum birde sevenim olsa

Şu hayatta ne geldiyse başıma kötü; üzüntüsünü kederini çok tutmadım içimde, yas tuttum üzüldüm

hatta çok kötü oldum bir zaman ama çok sürmedi bittiler işte. Çünkü ne olursa olsun hayat devam ediyor

ne kadar kötü olursa olsun her şey unutuluyor, en bitmez sanılar acılar diniyor, açılan yaralan bedenimde birer birer iyileşiyor.Ve çoğu tamamen iyileşiyor, evet izi kalanlarda var ama her biri baktığında geçmişte kaldıkları için huzur veriyor içine. Hayat böyle işte zaman eski gelenin üstünü kapatıp yenilere yer açıyor. Her yeni gün ile birlikte yeni umutlar yeni hayaller doğuyor ve geçmiş belki çok güzel olmasa da geleceğin iyi olması umudu yeşeriyor içimde…

Şimdi yine hayat çok anlamsız geliyor; bitkin bir haldeyim, kendimi o kadar çaresiz hissediyorum ki hiçbir işe yaramaz gibi görüyorum kendimi gelecek karanlık, yarınım ne olacak bilmiyorum; belki çok çok kötü değilim ama kötüyüm işte her zamanki gibi… Kızıyorum kendime neden böyle oldu diye her şey, hiç bir şey istediğim gibi olmadı diye hayallerim yalan oldu diye. Kızıyorum pek çok şeye dünyaya, hayata, düne bugüne, yarına, toprağa, havaya, gökyüzüne, ağaca ve en çok ta denize. Bütün dünyanın yükü üzerindeyken ve hep kötü şeyleri içinde barındırmadığını bildiğim halde bir beni taşıyamamasına… Oysa …

Hep bir şeyler yolunda gitmiyor şu hayatta bugün verdiğin karar yarın hiç istemediğim şekilde dönüyor her işte bir hayır vardır demek geliyor içimde sabret her şey düzelecek diyor içimden bir ses ama sabretmek ve beklemek o kadar zor geliyor ki, geçen her gün benden bir şeyler alıp götürüyor artık sabredemiyorum. Şu hayatta sadece istediğim kendi yağımla kavrulmak kimseye yük olmadan kendi ayaklarım üzerinde durabilmek hep bir şeylere çalışıp sahip olabilmek mutlu bir hayat ev ve… Ama hiç bir şey istediğim gibi olmuyor hep bir aksilik çıkıp önümü kapatıyor ne hayal kalıyor ne umut…

Her şey geçecek her şey unutulacak biliyorum ama dedim ya sabretmek, bu uzun belirsizlik insanı çıldırtıyor. Sabretmek gerekiyor beklemek ama tek sorun bu…


02.07.2008

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder