15 Aralık 2008 Pazartesi

Yoksun sen


Ardında bıraktığı bir kırık kalp, nefret dolu yaşlı gözler sadece ismini değil; ruhunu da yaralıyor insanın. Kısacık bir anda olup biten birkaç olay bir sürü güzel anıyı bir anda silmeye yetiyor...

Nedense insan yaparken değil de iş işten geçtikten sonra farkına varıyor verdiği hasarın çevresine. Ve binlerce pişmanlık olsa da insanın içinde son pişmanlık fayda vermiyor her seferinde...

İçinde binlerce keşkeler bulunan bir kitap gibi ise eğer hayat çok satılanlar listesine giremeyeceksindir elbette çünkü bir keşkeye dada tahammülün yoktur artık hayatın...

Ama sen yinede keşkeleri bırak onlar bitti artık eğer düzeltebiliyorsan git düzelt, gücün varsa eğer...

Bazen sigara dumanın altında buluyorum bazılarını kaybetmişken kendilerini dumanında; bu yaptıkları işkence kendilerine biliyorum ama bazı zaman benide yaralar işkenceleri sanki bana yapılıyor gibi. Yanmakta olan bir kibrit üzerinde yakarken hayatlarını ben belki de kibritin hiç yanmayan ucunda gibi görünüyorum ama görmeyen göz bilemez kim yanmış kim sönmüş. Yanmak nedir bilirim bu nedenle korkarım ateşten hem de hiçbir şeyden korkmadığım kadar. Ama yanmak nedir bilmeyen ne bilir ateşi, yanarken bedenler nasıldır kokusu...

Sen en iyisi yanmayı da boşver yanıp sönenlerden hayır yok güneş gibi ol aydınlat küçükte olsa bir dünyayı, yeşeren ağaçlarından meyvesini ye çiçeklerini topla kırlarının.. Bu dünya böyledir vermeden alınmaz... Aldığından daha çok ver ki o zaman mutluluğu bulursun...

Her olayı bir şarkıya bağlamayı adet edinmişimdir nedendir bilmem yine bir zamanlar belkide istemedende olsa kırdığım bir kalbin ardında belkide içimde bin pişmanlık vardı kulağımda bu şarkı buna bağlamışım işte.. Fakat hayatta bazen gücüm birşeylere yetmiyor, değiştirmeye korktuğumdan sadece kaçıyorum bilmiyorum nereye kadar bu kaçış bu bir muamma.. Ama en çok korktuğum kalp kırmak ve en çok zoruma giden ve hoşlanmadığım durum çelişkide kalmak. Genelde birşeyden vazgeçmek gerekiyor ve bazen tekrar kalp kırmak yada başka şeylerden vazgeçmek belkide başkalarını tercihleri yüzünden bütün olanlar ama artık biliyorum kalp kırmak yok başkalarının söylediklerinin bir önemi yok sadece ben varım...


01.05.2008



Yoksun Sen

Yine sonbahar
Yine yağmurlu akşamlar
Yine sensiz o parklar
Yine bomboş ıslak sokaklar
Ardımızda yıllar
Düne sarılmış düne bağlanmış
Arzular
Bize küskün anılar
Yine aramızada çaresiz
Tükenmez yasaklar
Yoksun sen
Esen rüzgarlarda
Ezilmiş çiçek kaldırımlarda
Yalnızlık şimdi kollarımda
Sensiz yürüyoruz biz bulutlara
Belki biz seneler sonra
Belkide ömür boyunca
Yazık çok zaman geçti
Başka sonbahar yok asla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder