15 Aralık 2008 Pazartesi

Smile fell down into the sea...

Şu ana hiç olmadığı kadar çok zamana ihtiyacım var kendime ayıracak ve çok şükür ki zamandan fazla bir şeyde yok hayatımda kısa bir süredir. Zaten yeterince boş zaman içermesi dışında pek makul bir yanı da yok bulunduğum durumun. Çünkü sürekli bir şeylerle meşgul olma ihtiyacı duyuyorum; tabi meşgul olma derken ilgimi şeylerden bahsediyorum...

Yapmayı planladığım işler için bir şeyler biriktirmem gerektiğini hissediyorum şimdilik sıralama eksikliği olsa da işler yolunda gidiyor görünüyor. sürekli bir boşluk var içimde doldurulması acil gereken. Hayallerim var ve birçoğu belki gerçekleşemeyecek ama ben en azından deneyeceğim çünkü pek çok yaşlı insan gençliğinde yapacak cesareti kendilerinde bulamadıklarından dolayı hayallerinin gerçekleşmemesinin pişmanlığı içindeler. Belki asla başaramayacağım şeyler olacak ama olsun bir şeyleri yapmayıp pişmanlık duyacağına yapıp başarısız olmak daha makul görünüyor bana...

Bazen düz yollarda yürüyorum bazen dik dağlara tırmanıyorum çok kez gücüm tükeniyorum yılıyorum belki de ve kimi zaman o yüksek uçurumlardan düşüyorum ama şaşıyorum hala hayattayım ve bakıyorum ki hayat bitmedi hala devam ediyor tekrar çıkabilirim o yüksek dağlara belki bu kez daha zor olacak ama daha az dik olan yolu denemeliyim bu durumda yol daha çok zaman alacaktır ama bir şekilde başaramayanlar için mutlaka bir yol vardır o zirveye çıkmaya...

Bilmiyorum o uçurumdan düşsemde denize almasa da beni derinine ve yüzme bilmiyor da olsam çıkarım ben tekrar bir ıssız adaya yada darı-saadete


18.04.2008

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder