15 Aralık 2008 Pazartesi

Sigara

Sigaram tütüyor masamda yine
Efkarlıyım bu gece
diye devam eden bir şarkı... Bu nalet şeyde öksürük yapmaya başladı bu ara, artık çiğerlerim iyice kararmış olacakki dışarı çıkacak gibiler. Bırakamadım gitti şu naleti yemekte yedirmiyor artık iştah filanda kalmadı. Öyle kanıma girmişki sabah uyandığımda ilk aklıma gelende küçük bir paydos versem aklıma gelen o ekmek su gibi oldu artık.
Akşama kadar kaç dal bitiriyorum bilmiyorum birer birer bitiyorlar ömrüm gibi. O kadar çabuk bitiyorlarki keşke diyorum şunun hiç bitmeyeneni yapsalar...
Her seferinde bırakacağım bu sefer diyorum ama öyle kolay değilki bi kere başlamışız tirkayilik işte sevinsem yakıoyorum bir sigara üzülsem yakıyorum sigara. Kara pis kokusuna sığınır oldum artık şu pis zehirin... her türlü bir bahanem var çünkü içmeye.
Kapalı bir yerde kalmakmı tahammül edemiyorum sigarasız kalma korkusundan... Çoğu kez akşamı zor ediyorum bazen küçük kaçamaklar yapıyorum aslında sigara molaları desek daha iyi olacak. İşte böyle birşey işte bu nalet hani derler ya dumanını yel alır parasını el. Bizimkide öyle bişey işte. Bazen diyorum kendi kendime ya ben bırakacağım onu yada o beni;
ama şuda var
hiç başlamadımki.....
:)
sadece yazmak amacı ile yazılmış bi yazı işşte.....

24.12.2006

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder